Ltbumt yogun bakım yada entübe olmayanlar evinde tedavi oluyor karsı komsum ailecek korona oldu evi karantınaya aldılar hergün kapılarına ilac getirdi görevliler alısverisini ekmegini getirdiler 160 bin vaka var hepsi hastanede mi sanıyorsun cogu evinde geciriyor ancak agır olanları hastaneye yatırıyorlar canım