Mrvbstn 25+4 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğimizde bebeğin eşiği aşağıda olduğunu söyledi ama sıkıntılı bir durum olmadığını da söyledi ama ben korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı acaba
Mothersone Mrvbstn bende 28. Haftada öğrendim plesenta(eş) aşağıdaydı şuan 37+3 olduk herhangi bir sıkıntı yaşamadım yarın kontrolüm var bakalım doktorumuz ne diyecek