Firfir90 valla anne olmak çok zormuş bunu anladım az kaldı ama zaman geçmiyor son haftalar gerçekten birde sürekli evdeyim zaman geçmiyor inşallah hayırlısıyla sizde kucağınıza alırsınız bebişinizi sol yatacaz daha delik deşik olsda bacağımız doktoruma sorayım ama