Kuzular her akşam oksapar 4000 vuruluyorum . Vurulunca doğru vurup vurmadığım konusunda emin olamıyorum. Vurulduktan sonra ki sanki böcek ısırmış gibi ufak bir yara oluyor ve morarıyor sizce normal mi ? Daha rahat vurabilmem için vereceğiniz tavsiyeleriniz neler ?