Mhtpctn Ben çok farketmedim açıkçası. Her dönemde çok dikkatli oldum. 4. Ayımda evimi taşıdım balayı muhabbetine inanıp ama çok zor oldu, kımıldayamadım. O nedenle 5. ve 6. Ay çarşıya çıkıp bütün ihtiyaçlarını almanı tavsiye ederim. Belki 7. Ay da iyi ama 8. Ayda dinlen kesinlikle. 9’da da son ay keyfini çıkar bebeğinle konuş yalnız kal biraz