"De ki: “Yarattığı şeylerin kötülüğünden, karanlığı çöktüğü zaman gecenin kötülüğünden, düğümlere üfleyenlerin kötülüğünden, haset ettiği zaman hasetçinin kötülüğünden, sabah aydınlığının Rabbine sığınırım.”
Bakara, 2/101-102
Büyü yapan varsa Allah bildiği gibi yapsın. Rabbim istemediği sürece giçbir şey olmaz. Sen dua et🙏🏻