Benimde 12. Haftada oldu canım kanamam hemen progestana başlattı doktorum sonra 1 buçuk gün lekelenmem oldu geçmişti dün kontrolüm var plesentam altdan biraz incelmiiş o yaptı dedi doktor ama bugün kahverengi akıntım başladı nedense çok sık değil ama bilmiyorum progestan kullanıyorum hala