Beyzanurarmut Arkadaşlar herkese merhaba hamileliğimin 12 +4 3 gündür kahverengi lekelenmem oluyor sizde zararlı bir durum mu daha önce yaşayan varmı doktora gittim bebek açısından herşey normal dedi
Babyy1S Beyzanurarmut bende 11haftayken oldu kese genisledigi bebekte kendine yer yapmaya calistigi icin falan dedi normal yani demisti 12 haftada kanama oldu oda normal dedi ama ben ultrasonla kesede kanama var mı diye emin oldum gayet saglikliydi ilac verir gerek duyarsa doktorunuz verdi mi
Babyy1S Beyzanurarmut demek ki tehlikeli bir durumunuz yok diye vermemis doktorunuz endise etmeyin bende 4 gün sürmüştü kahvrengi akıntı