Rukiye58 Az önce arandım 24 ten yukarı isen gelme aşağı isen gel dediler doğum izni erkene çekilmiş dediler bilginiz oldun doğum iznimizi mahvettiler
Tugcebartug Rukiye58 Hafta da aldığımız çalışmaz raporu var peki Ten sonraya 8 hafta yapıyor 32 haftaya kadar.o 8 haftayı doğumdan sonraya bize kararacaklar mı açaba bilginiz varmı internette bulamadım ben
Sdaakll Rukiye58 32 de calisir raporu aldim 34. Haftamdayim bana mecburi idari izin verildi 1 temmuza kadar
Rukiye58 -Busra-- belediyede çalışıyorum hani doğum öncesi sonrası alınan isin varya onu bu süreçte kullanıcakmışız
muhanneozge Sizlere de yaranılmıyor. Ben duydum sevindim ki daha 19. Haftadayım. Doğumdan önce kullanılacak raporları izinleri doğumdan sonra kullanırsınız. Evet keşke 40. Haftaya kadar olsaydı ama bu şekilde oldu. Daha 2 gün önce hamilelere idari izin diye ağlıyorlardı.
muhanneozge Ayrıca doğumdan sonra 8 hafta duruyor. Sadece 5 haftayı devredemiyorsunuz. Risk alıyosanız çalışabilir de alıp gidin işe koronada. 38 de doğum yapsan yine devreder 2 hafta
Rukiye58 Sdaakll banada denilen hani bu 32/37 den sonra alınan izin varya şimdiki verilen izin onun yerine geçicek diye
muhanneozge Rukiye58 belediyeyi bilemiyorum. Fakat doğum izniniz yanmaz. Doğumdan sonra yine yasal izniniz var ve kanunla düzenlenmiş. Bu geçici bir süreç. Telaş etmeyin. Hamileler riske girmesin diye düşünülüyorsa lohusayı da ertesi gün işe çağırmazlar heralde
Siahar Prm112 öyle öyle ben amire sordum hamilelik izni degil bu idari izin daha önce çıkmış olduğumuz izin yani
Zeynep_cagdas Değişen bir şey yok, hatta ekstradan 8 hafta izin oldu. Yani doğumdan sonraya aktarmak istediğiniz izinlerinizi aktarabilirsiniz. Normalden 2 ay daha fazla gebelik izni kullanılabilecek. Birazcık sakin olabilirsek, güzel değerlendirebiliriz.