Nihall23 Istanbul medicine hospitale giden varmı hangi doktora gidiyorsunuz 19 haftalık oldum daha iyi bi doktor bulamadim memnun olduğunuz önerebileceğiniz doktor varmı 🤦♀️
Yeliz1905 Nihall23 esra hanım var çok iyi bi doktor tavsıye ederim ben tasındıgım için devam edemedım arda bi gidebılıyorum
Hayriyeee Nihall23 ben medicine da Sibel hanıma gidiyorum çok güler yüzlü mesleğini aşkla yapıyor. Ultrasonda bebişe bakarken benden daha çok seviyo Bebişi valla 😂 ben çok memnunum
Erken Nihall23 ben gittim uzaktan suratsız gibi ama odaya girince konuşunca Güler yüzlü tatlı dilli beni o gün epey sakinleştirir rahatlatmıştı . Memnun kalmıştım .3kez gidebildim il dışına taşındık sonra
Nihall23 AysaRuzgar ilk olarak o doktora gittim çok değişik konuştu benimle bütün tersler bana denk geliyo demekki😊
Afrze Yasmein hanım bizde . Bilgili . Çok konuşkan değil tabi. Basta güzel konuşmuştu ama rahatlatmsti. Rahime hanım var güleryüzlü konuşkan . Derya hanım da var