Selamun Aleyküm 😊 Bugün tam 1 haftalık olduk annelik öyle güzel bi duygu ki cidden tarif edilemiyor gece kalkıp nefes alıyor mu diye kontrol etmekten tutun içinizde uçuşan kelebeklere kadar 😊 Rabbim isteyen herkese nasip etsin resmen kokusu sindi eve 🥰 Doğum tabi kolay değil 40.haftada suni sancıyla doğum yapacaksın diyen doktoru dinlemedim iyi ki de 41.haftayı beklemişim 3.450 doğdu bana 3.600 lerde deniyordu kilosu her neyse. Kendi sancım hafif varken gittim suni sancıyla da desteklediler sancı anı çok fena tabi ama dayanılmaz değil bebeği gördüğünüzde her şeye değiyor tüm acılar uçup gidiyor.Tavsiyem işinizi Allaha bırakın sağlıkla gelmesi için dua edin .Allah tüm bebek bekleyenlerin ,yetiştirenlerin, olması icin uğraşanların yardımcısı olsun 😊😊