Ortalama kaç çikmasi gerekiyor şekerin bilmediğimden soruyorum 28+2 hamileyim geçen hafta saglik ocaginda açlik tokluk baktirdim biraz yüksek çikti açlik 88 tokluk 143 iki gün sonra evde baktik 123 çikti 28 Nisan da doktora gidicem acaba doktora söylemelimiyim