AysaRuzgar Hangi doktora gidiyorsunuz ve memnun musunuz? Doğum ücreti hakkında bir bilginiz var mı? Bir de kontrol aralığınız ne kadar?
elcinsadem Ben Ayfer Özbek Hocaya gidiyorum . Muayene 145TL , Normal doğum 2.100 , sezaryen 3.900 TL gayet memnunum kendisinden. İlgili ve sakin bi doktor 🥰
Demircimom Bende medipol mega ya başladım duygu hanımı önerdiler ona gidiyorum bir kez gittim şuanlık memnun kaldım 😇