Hsbtlc normalde kan vermiyormusunuz siz hic hastanede bebek icin degerlerinize bakılmadı mı buda onun gibi 2dk kan veriyorsun bitiyor niye insanlar bu kadar ön yargılı eskiden şoyle boyle yazmışlar ya yıl 2020 hala gereksz bulan insanlar var eger ki icinizde vicdan azabı kalıcaksa yaptır her seyin çaresi var atıyorum bebeginz sagliksiz dogdu bunu dogumda soylemeleri mi daha iyi yoksa hamileyken mi yada bebekte bir sknti varsa eger ilacla cozumluk bir durum ise tedavi ediliyor yaptırmayan kisiler tamamen tercih meselesi yaptıkları icin cevresindekileri de yaptırmak istemiyorlar kimse senin cocugunu burda dusunmez o yuzden yaptırma diyenler olucaktr oturdugu yerden Allah korusun kotu bir durum bile olsa benm bunu bilmem gerek boyle dusunun ve yaptirin cocugunzla olan her turlu saglik problemini anne bilmeli bilmek istemeyen kisiler tercih olarak gordugu icin bilmeye gerek duymazlar