Canan2605 Merhaba kizlar benim bu programda 28 hafta gorunuyorken az once hastaneden ciktim doktorum 29 haftaliksin dedi… Ve normalde 28 haftada kan uyusmazligi icin igne vurulcaktim gunum gecti yapmadi.. aslinda kanama olmadiysa sorun yok dedi
a_gzde Canan2605 benim de ilk gebeliğim ve kan uyuşmazlığımız var. Doktoruma özellikle sordum ilk gebelikte sıkıntı olmuyor doğumdan sonra yapıcaz dedi
Busradonmezus Canan2605 benim de olmadı kanama zaten kanama erken aylarda olunca hemen yaptiriliyor. Ben 28+3te vuruldum iğneyi. Yani ultrason da onden gidip gitmemesi önemli değil bence