Mrv_5 benimde ilk gebeliğim düşük oldu . Şuan ikinciye hamileyim önce bizde çok korktuk boş gebeliktir falan diye keseyi zor gördük görüncede iki hafta içinde biley göremedik . Doktor önce alttan bakmak istedi alttan bakmanın zararı yok ama ben korktum yinede 1 hafta daha beklerim dedim bekledim ama kendi kendimi yedim acaba boş gebelikmi diye . 7 hafta 2 günlükken görebildik onuda çok zor gördük iyi gözüksün diye de çok su içtim gittim hatta . Doktorum geç döllenme olmuş 1 hafta dedi belki ondandır sabret dua et canım ♥️ Olmazsada üzme kendini birdaha olmayacak diye birşey yok hayırlısı neyse nezaman olacaksa ozaman verir rabbim yine 💕