Bende öyle 27 yi tamamladık bugün ve 5 kilo aldım. hiç dikkat te etmiyorum sürekli acıkma v3 yeme halindeyim ama karnimda diğer hamilelere göre çok abartılı değil annem küçük kalmış bebek diyip duruyo endişe ediyorum bende 😑 2 hafta önceki kontrolünde +4 kilo ile gittim herşey normal gelisim 1 hafta önde dedi doktorum ama yinede endişeleniyorum kilo alamadıkça 😑