Güzel anneler bugün tam 40 haftalık olduk sabah kalktığımda saat 8:10 civarı günlük pedimde adet kanamasından daha açık renk az miktarda akıntı olduğunu farkettim o saatten sonrada yine adet ağrısı gibi kasıklarımda ve belimde ağrılar var sorum ise şu ben paşama acaba ne kadar sonra kavusabilirim tecrübeli anneler cevap verebilir mi?