Merhaba! Arkadaşlar ben çok yeniyim 4 tane beta hcg yaptırdım en son bugün yaptırdım ilk 156. 2. 207 3. 500.bugün 792çıktı ve doktor net birşey söylemiyor muayene etti kese görünmüyor zaten sesi kahve lekem var 6 gündür kafam katışık perşembe tekrar beta yaptıracam bu durumları yaşayanlar varmı beynim yandı artık