Kızlar burada geçen hafta bi post açılmıştı hatırlayanlarınız vardır . Bende oraya yorum atmıştım pazartesi gidip bakıp kullanımı rahatsa kalitesi güzelse alacağım diye . bikac arkadaş da alınca yazarmisiniz demişti . Dün gittim aldım bebek arabası ve puseti ile birlikte 580 TLye . Normalde 790 TLye veriyorlar da kuzenim İstoç çalışanı oldugu için extra indirim yaptılar sağolsunlar . Yine piyasaya göre fiyatları çok çok iyi ve arabalar sağlam güzel ben çok beğendim begenerek aldım . İsteyen varsa gönül rahatlığıyla netten sipariş verebilir yada gidip sizde görüp alın . Eliniz boş dönmezsiniz ona eminim ☺️