Kızlar selam ben dr a gittikten bı hafta sonra bebeğimi merak etmeye başlıyorum yine gidesim geliyor napıyor diye çünkü hareket lerini hala sadece saniyelik bı kıpırtı gibi hissediyorum net değil hani hareketi olsa için yine rahat eder bı nebze ama ne bileyim ben evham yapıyorum evet ama belki ben gibi olan var midir diye merak ettim sizleri de 🙈🤗🐣🙏