Sabah 5 te lavaboya kalktım ve 3-5 damla kan geldi hastaneye gttim gelmeye devam sümüksü bi akıntı gıbı olmaya basladı kan lıydı ama. Nst de sancm da cıktı ama dogum için yeterlı deqildi doktorum ewe gonderdi nişanın gelmiş 2-3 gün içinde gelir dedı zaten günüm doldugu için kendi gelmesse cuma gıdıcem yatışım yapılcak Allahın izniyle dua edin kızlar 😊🙏