Merhabalar, bizimde 20.haftada beyinde 4 mm bir kist cikmisti doktor 3-4hafta icinde kaybolacagini soyledi.. beyindeki kist tek basina korkulacak birsey degilmis detayli ultrasona girdiginizde bebegin kalbinde, beyninde yada bobreklerinde bir sorun cikmaz ise kii umarim cikmaz kalbim sizinle ve yavrunuzla o zaman korkulacak bir sey yokmus (: biz 25.haftamizdayiz ve bugun doktora gittik kist filan kalmamis ortada sukurler olsun.. sizlerinde sonuclari guzel cikar umarim 💕