Sinemozturk Haftayım ama hala bir dolap veya şifonyerimiz yok. Salgından dolayı çıkıp bakma araştırma fırsatımız olmadı.kıyafetler ortalıkta hep😭ikea ve diğer mobilyacıların stokları yok küçük birşey yaptıralım dedik marangoz kafasına göre yapmaya çalıştı ondan da vazgeçtim. 2. El alalım dedik sıfır fiyatları istiyorlar😢ne yapacağımı bilmiyorum 😭😭 bir akıl verin bana lütfen acilll. Dolabını şifonyerini satmak isteyen varsa da paylaşabilir mi ona da açığım🙏
KoalasMom Sinemozturk Canım ben dolabı vivense nin internet sitesinden aldım, şifonyeride trendyoldan dolap geldi kuruldu çokta güzel oldu şifonyer henüz gelmedi bende çıkamadığım için internet üzerinden hallediyorum ☺️
Denizkaplan Sinemozturk canım koctastan aldım kurduk 650 tlye mis gıbı 4 kapılı dolap adıda base gardolap bı bak netten bız bu gıyata bukadar kalıtelı olucagnı düşünmemiştik
isimsizbebek Sinemozturk marangozal aslında istediğiniz şekilde yapardı neden yapamamis. Benim babam yaptı çok da kullanışlı büyük bişey oldu. İnternette uygun fiyatlara dolaplar var baktınız mı heryerden.
Sinemozturk Denizkaplan hızlı yorumunuz için çok teşekkürler 🙏 ne zamandır kullanıyorsunuz fotoğraf paylaşma imkanınız var mı acaba?
Sinemozturk isimsizbebek baktım ama zaman olarak yetişmiyor maalesef. Siz nasıl bir şey yaptırmıştınız ölçü model malzeme olarak?
isimsizbebek Sinemozturk [url=https://hizliresim.com/a3jFP2][img]https://i.hizliresim.com/a3jFP2.jpg[/img][/url]. Bundan yaptırdım. MDF parlak dışı. Birkaç günde tamamlandı
Sinemozturk isimsizbebek ben kendim çizdim verdim. yaptırıyorum bari istediğim birşey olsun dedim ama çizdiğimi değiştirip bana bambaşka birşey yapmaya çalıştı sinirlerim bozuldu zaten zamanım da az kaldı soğudum dedim gideyim hazır alayım başım ağrımaz yani
YagmrK Sinemozturk çünkü küçücük dolaplara bebek mobilyacıları çok istiyor ben 2m ye 2m internetten 700 tl aldım kulplarını değiştşteceğim sadece metal kulp değil de pembe porselen olarak kendimce değişiklik yapacağım
Susamtanesiiii Kuzum Bennde geçen hafta A101 gelen dolabı aldım kurduk gayet kullanışlı güzel hala varsa bi bakın alın derim 300 tl bide