Benimde ilk gebelikte kürtaj olmak zorunda kaldım. Ogrendigim gün akşama kdr ağlamıştım . Sonra kürtaj oldum.toparlandim. vardır bundada bir hayr dedim. Bekledik. Hep hayırlısını istedim. Belki o gebeliğim sağlıksız olacaktı. Ya da belki ilerde başka bi sorun çıkacaktı hamileyken .
Sonra 1 buçuk ay sonra yine hamile kaldım. Şükürler olsun. Şimdi 9.aydayız.
Her şeyin hayırlısını istemek lazım.sabirli olmak lazim.ben buna inanıyorum. Üzül ağla. Sonra toparla kendini.