Milena bende bir dönem çok tüketiyordum midem yanmalarıma çok iyi geliyordu. Renkli ultrosonda bebeğimin midesi büyük çıktı. Fazla şeker tüketimi olduğunu söyledi doktor. Her günden ziyade hafta da 2-3 indirmekte fayda var. Hamilelik şekeri içinde önlem almış olursun.