Fadiiik ben hisettim canım yani şöyle benim yumurtalıkların aşırı ağrıdı normalde asla böyle olmaz bende düşüğünde ilk cocugumdada bu şekilde hissettim eşime dedim adetime 6gun vardı daha ben hamileyim dedim birde kabız oldum son günler zaten anladım iyice erken gebelik testi aldım çıkmamıştı. 4gun kalmıştı adete diş doktoruna gidecektim oyuzden tekrar başka marka. Erken gebelik testi yaptım silik şekilde çıktı doktora gittim diyer gün 4haftalik gebeydim