Tb81 Kızlar 14 haftalık hamileyim bugün çok korkunç rüya gördüm rüyam da da kanamam oluyordu, şimdi WC ye girdim akıntıyla böyle 1 damlacık kan vardı öyle ağrım falan da yok böyle durum yaşayan var mı acaba cuma kontrolüm var
sumeyra00 Tb81 o haftalarda benim de 1 damla şeklinde kan gelmişti canım doktorumu aradığımda kontrol et sık sık Gelmeue devam ederse sorun teşkil ediyor mutlaka hastaneye gelmen gerekiyor ama sadece 1 damla olup geçtiyse herhangi bir sorun teşkil etmiyor demişti ama herkesin Farklı olabiliyor bir doktorunu ara sor bence kuzum
balliuzumum Tb81 benimde geçen hafta oldu 1 damla diyecek kadar az 17 haftaliğım böyle kanama durumları her daim önemlidir 1 damla yada daha fazla doktora danışmak en doğrusu ertesi gun doktora gittim benim eşiğim biraz asağıdaymis yatmam gerekiyormuş iyi ki gitmisim gecmis olsun sizede
zeome yaşamadım şahsen ama normal deyıl en yakın vakitte doktora görünün önlem ona göre erkenden alınsın ne olur ne olmaz cuma’ya çok var
Tb81 sumeyra00 yaa inşaAllah öyledir canım burda hep böyle olumsuz şeyleri okuyunca psikolojim bozuldu rüyalarıma bile giriyor kötü şeyler bide böyle görünce korktum
Degisken Bana progestan Vermişti dr 2 hafta kullandım sadece.ilişkiyi de yasaklamıştı.ama bi damladan fazlaydı.
sumeyra00 Tb81 benim akşam 9 gibi falan gelmişti bide o zaman eşim direk hastaneye götürdü ve doktor yatış yapalım takip edelim dedi bende gerek duymadım takibi ben evde yapabilirim diye çünkü sürekli lavaboya git peçeleye sil bak diyordu bende eve geldim evde sürekli kontrol ettim bi sorun olmadı