Merhaba kızlar benim gibi gebelik şekeri yaşıyan var mı canımın istediği hiç birşeyi yiyemiyorum insülin vuruluyorum ama inş kurtulmama son6 gün kaldı .. bebeğim iri olduğu için sezerryan olucam . Bugn bir tost yedim 200leri buldu 😔 .. siz neler yapıyorsunuz ? Doğumdan sonra bebekte veya kendinde sorun yaşıyan oldumu