32 den sonra çalışamaz alın diyor yani bende dün 32 ye kadar 3 gün rapor almıştım 31+5 im doğum sonrası izin aktarmak isterdim ama malesef kanunen 32 de gebe kendi isteği ve doktor raporuyla dediği için birşey de diyemiyorum sizler için hayırlı olsun