Gokcen35 valla kuzum ben ocak ayında kimyasal gebelik yasadım hatta subatta tam gününde adet oldum doktora gittim hormon değerlerim normaldi sadece ultrason ile pko dedi bana inofolic verdi mart nisan ayında geciktim hatta hamileyim sandım değilmişim sonra ilacı bıraktım normale döndü adet günlerim 🤷♀️ hamile değilim henüz bat bugün bekliyorum hala bakalım