Bsrlmnemr Angelada enfeksiyon olduğu zaman öyle oluyor bende enfeksiyon vardı senin haftalarında bende de oluyordu ilaç kullandım geçti
Bsrlmnemr Angelada evet hatta afedersin ama pijamamın ağ kısmı bile ıslanıyordu kaç kere korktum öyle su mu geldi acaba diye ama enfeksiyon için tedavi olunca o durumda geçti
Nesrin_sipahi Angelada 16+4 deyiz iki gündür bendede aynı sıkıntı var altıma işemiş gibi hissediyorum 🥴
Eozknc Bende 15 haftalığım ama bende de sarımsı su gibi Bi akıntı olmaya başladı. Bende normaldir diye düşündüm ama bilemedim. Ekstra herhangi bir durum da yok kaşıntı vesayre gibi. Enfeksiyon olsa daha farklı belirtileri de olmaz mıydı 🙄
Momof2child Bende oldu hemen gittim doktora GITIL VERDILER BENCE IHMAL ETME BEBEGINDE SUYU OLABILR ENFEKSIYON NEDENIYLEDE OLABILR
Aylinnh Momof2child nasil bebegin suyu olabilir😮 benimde var ama 16+5 hic boyle bisey duymamistim bu haftada oyle bisey olabilirmi
Angelada Gidecegim doktora rahat edemicem yoksa. Limon içiyorum bende sürekli enfeksiyon oluyor fitil de kullandim bol su içiyorum ama olmuyor
Nesrin_sipahi Bahriye06 maalesef göstermedi kendini dün gittik ama bizimki fazla nazlı 20 dk muayene etti doktorumuz ne yaptıysak göstermedi kendisini 😊
Bahriye06 Nesrin_sipahi ayy kuzum benim utangaç olacak demekki bende çok merak ediyorum ama ayrıntılıyımı beklesem şimdi mi baktırsam bilemedim yanılma çok oluyor ayrıntılı kesin sonuç veriyor diyorlar
Nesrin_sipahi Bahriye06 aynen öyle kuzum ayın 30 una bize ayrıntılı ulturason için gün verdiler bizde onu bekliycez daha net olsun hem hayırlısı allahtan ☺️
Bahriye06 Nesrin_sipahi amin inşallah sağlıklı hayırlı olsunda nesrin isminiz sipahi soy isminizi acaba
Dlrdngl Angelada canım benim on ikinci haftada oldu doktor normal dedi bebek zaten üçüncü dördüncü ayda cangil cangil su içinde yuzmedigi için su gelmesi imkansız dedi sadece vücut yaparmis arada kan olmadığı müddetçe sıkıntı yok demişti
Bahriye06 Nesrin_sipahi ilk okul arkadaşım vardı nesrin sipahi nasıl hatırladım bilmiyorum birden aklıma geldi 😊 Ankara mamak boğaziçi ilk okulu 🤗