Merhabalar.. yediklerime ne kadar dikkat etsem de geceleri cok fazla mide yanması oluyor .. aile hekimim rennine duo diye bi surup yazdi . Hic bir zarari yok gonul rahatligiyla kullanabilirsin dedi .. sizlerin de gorusleri benim icin önemli bu ilaci kullanan var mi