Bsrlmnemr Kızlar 1 haftadır falan aşırı derecede canım tatlı istiyor. Normalde bu kadar tatlı düşkünü bir insan değilimdir. 25 haftalık hamileyim bu dönemlerde mi bakılıyor bu gebelik şekerine? Muanem bu ayın ortasında
Aselyagmur Bsrlmnemr ben aşırı derece tatlıya bagliydim hamile kalmadan önce…24 haftaya kadr tatli lafı duyuncada bı fena oluyodum gözümde kararmisti..28 haftadan sonra aşırı bağlandım tatlıya doktora gittim şekerim varmıs..doktor tatli şeylerden uzak dur dedi
Bsrlmnemr Titottot tam o ara gidicem galba bende kontrole demekki onu düşünerek çağırdı. Çok teşekkür ederim.
Titottot Dikkat edin bol su için seker cok kotu bisey bebek icin, simdiden dikkat ederseniz tatli ihtiyacinizi azaltmaya calisin. Yoksa benim gibi diyet yapip istediginiz hic bir tatliyi yiyemezsiniz 🤗
Bsrlmnemr Titottot bol su içmeye başladım canım bende hem enfeksiyon olmaması için hemde bu durumda önemliymiş galba. Tatlı yememeye çalışıcam artık tutucam kendimi mecbur.. Umarım geç kalmamışımdır
Titottot Akşam 8 den sonra da birsey yememeye ozen gosterirseniz daha rahat bir uyku cekersiniz. 2 litre su da gun icinde ictiniz mi tamamdir. Korkmayin insallah 🙂
Bsrlmnemr Titottot akşam 8den sonra ben yemeğe devam ediyorum ya illa acıkıyorum. 🤭 Ama dikkat edicem teşekkür ederim
Bsrlmnemr Aselyagmur ilk 16 hafta bende tatlı yiyemedim çünkü çok istifra ettim aç karınla da zaten tatlı istemedi canım ama ne zaman iştahım açıldı tatlı yemeğe de başladım. Hatta bu aralar tatlı tatlı diyip duruyorum ama farkettim ki bi sıkıntı var bugün itibari ile kestim 🙈 bol su içmeye çalışıyorum
Aselyagmur Bsrlmnemr en iyisi canım uzak durmak yemek iyi deyil biliyorum ama bazen karpuz yiyiyorum canım istiyo
Bsrlmnemr hulyatkknt 27. Haftama denk geliyor galba muane günüm o zaman söylerim artık bakılır heralde :) teşekkür ederim