efeninannesi5 ekmekle cok ilgisi yok canım, protein tek başına sıkıntı yaratmıyor ama tansiyon yükselmesi bebegin beslenmesini etkiliyor eger tansiyonun düşmezse bebegin beslenmesinde sıkıntı olursa büyük ihtimalle erken dogum yaparsın yani dogumunu başlatır doktorun, korkman İcin söylemiyorum gebelik zehirlenmesi nin temel tedavisi dogum çünkü. Çok geçmiş olsun ❤️