Ozgurum7373 Canım ağrıların geçmşyorsa hemen doktora git belkide kullandığın ilaç yan etki yapmış olabilir. Bende kürtajdan sonra aralıksız 1 hafta yattım ağrılarım çok fazla vardı doktorun verdiği ağrı kesiciyi kullanıyordum daha çok arttı sonra kontrole gittiğimde doktora söyledim yan etki yapmıştır dedi. Bir de sakın karnına sıcak su torbası koyma ayaklarına koy.