Neslihangrbz Ben 15. Haftamdayim ama hep adet sancısı gibi kasık ağrıları yaşıyorum sebebi nedir? Ve nasıl önleyebiliriz biri bana yardımcı olabilir mi acaba?
hunilimom Neslihangrbz bebek ve rahim büyüdüğü icin bu tarz agrilarin olucak istersen doktoruna konuş belki bi ilaç vs verir🌸
Neslihangrbz hunilimom peki çok teşekkür ederim saolun.ozellikle sol tarafimda kasığımda sadece bir tarafta ağrım oluyor her tarafimda değil.ne yapacağımı bilmiyorum böyle bıçak saplanıyor gibi oluyor