14 haftalik hamileyim bi kac hafta önce kanamam da olmustu doktora gittim ilac verdi kullaniyorum onda simdilik bi sorun yok kanama durmus uzaniyorum sürekli ama şu baş donmesi beni bitirdi resmen özellikle sabahlari bayılacak gibi oluyorum sanki ensemden darbe yiyor gibi oluyorum iştahım da cok kötü bisey yerken resmen işkence cektiriyorlar sanki ne zamana normal hayatima dönebilecem 5 yasinda oglum var cok zorlaniyorum :(