Ranahes ben Bayadır kullanıyorum 28 haftalığım 12 haftalıkken folik asiti bıraktım damlaya kan hapına vitamine falan başladık doktorum doğumdan sonra bile Bi süre kullanıcaz o damlayı dedi demek ki önemli, kuzenim hamileyken de duymuştum bunu doktorlarımız farklı ayrı ilçeler de o da demişti bu damlayı kullanıyorum doktor doğumdan sonra falan devam edicez dedi diye