Şuan zaten olmadık şeyler canım çekiyor normalde benim adetim 25 mayısta adet olmama gerekliydi adet de olamadım inan ki olmadık şeyler canım çekiyor adet ne zaman olacam diye düşünüyorum ilk defa bu kadar geciyor normalde günü gününe oluyordum evlendim zaman gecikmeye başladı ilk önce 8 mayısta kahverengi leke geldi 10 mayısta da kan geldi ama adet rengi değil daha koyu renkliydi
hhb53