Zeyyno_ Kızlar kehribar kolyesini çok duydum araştırdımda rahatlatıcı, doğal ağrı kesiici özelliği, salyayı azalttığı, uykusuzluğa, bağışıklığa iyi geldiğini duydum bebeklerde. Gerçekten kullanıpta yararını gören var mı?
Bicanbehiye Zeyyno_ diğerlerini bilmem ama salya konusunda bebeğe bağlı akıp akmaması ben takmadım oğluma ve bir kere salyası akmadı.görümcem de takmadı kolye ama önünü kurutamadı çocuğun sürekli salyası aktı yani bebekten bebeğe değişiyor.ağrı içinde taze sarımsak taze sogan efsane 👌 ağzı çok kokuyor ama idare ediyoruz 😁😁
Pnrr06 Zeyyno_ ben daha kullanmadım ama aldım bebeğim olunca kullancam evet cevremde herkes kullandı çok faydasını gördü bende ona dayanarak aldım zaten canım
Ftmnrr Zeyyno_ canım kendinde bile kullanabılırsın dogal şifalı bir kolye yegenlerimde falan hep kullandık ha cocugun salyası olmaz ayrı ama salyaya dıs cıkarmaya agrıya uyku duzenıne cok faydası var
Bicanbehiye Zeyyno_ evet valla çatır çıtır yiyiyor tabi ben 1 yaşından sonra verdim nolur nolmaz diye
Pnrr06 Pinkyellow Canım ben yaşadığım şehirde bi gümüşçüden aldım ama trendyolda falan kehribar satan sayfalar var zaten googleye bebek kehribar kolyesi yazinca çıkıyor ama tavsiyem boncukları tesbih gibi olandan alın bide sivri olanlar var o biraz bebeğinizin tenini acıtabilir
Bicanbehiye Elifeminask evet 1 yaşından sonra verdim 📌📌yalnız yeni doğan bebeğe vermeyin📌📌 ben veriyorum yani vermek isteyen araştırsın ağrı kesici özelliği var diyorlar kereviz sapı verende var ama ben pek tüketmediğim için kereviz vermedim
Ftmnrr Zeyyno_ canım bu do dogal agac reçinesinden yapılıyo eskidden hersey dogadanmıştı nasılda fayda saglıyormustu tabi sen bilirsin ama ben kesinlikle tavsiye ederim gerçekten faydasını gorürsün
Fatmanurkor94 Kızımda kullandım salya ıcın cok etki etmedi ama ates sorunumuz cok az oldu sukur ve dıslerını kolay cıkardı