Kızlar 27.haftadayım ve ilk gebeliğim.Şu zamana kadar 7 kilo aldım,göbeğim dışında şişen bir yerim yok 🤗 Bebeğimin ilk hareketlerini 19.haftada hissetmeye başlamıştım sonra çok düzensiz ve hafif olmaya devam etti ancak şiddetli vuruşlar sadece 23.haftada olmuştu.O zamandan beri de çok hareketli olmadı.En son 21 mayısta muayenemi oldum,doktor her şey yolunda dedi.Dün de çok yoruldum(ev taşıyoruz,ağır şeyler kaldırmıyorum ama hafif şeyleri kolileme,eşyaları toplama ve taşıma işleri yapıyorum)onun dışında dün çok yürümüştüm de,merdiven de inip çıktım.Dün su da az içtim ve yemek düzenime dikkat etmedim taşınma işinden.Kızım da nerdeyse hiç hareket etmemişti bi yatarken hissettim azcık.Dün çok iş yaptım diye oldu sanırım ama önceki haftalarda da genellikle az hareket eden bir bebek.Sizin bebeler hep çok mu hareketli, normali bu mudur? Bebeğimi bugün çok hareketlendirmek için ne tüketebilirim?(çikolata hariç zararlı diye tüketmiyorum,şekerim yok ama şekeri de pek tüketen biri değilim)Ne tavsiye edersiniz?