Melismetinkaya Arkdaslar dun doktora gittim bebegim 5. Hafta olmasi gerekirken 4. Haftada gozukuyor dusuk risko icin bu ilaci verdi doktor. Kullanan var mi
sareninannesi_ Melismetinkaya ben 4+5 te öğrendim bebeğimi doktor düşük riskin yok dedi ama önlem amaçlı duphaston verdi . 12. Haftaya kadar sabah akşam içiyordum . 12.haftamdan sonra günde 1 kez içmemi söyledi. 13.haftadayız şuan 😊
hkurt Melismetinkaya ben şuan 22+4 teyim. İlk ogrendigim günden itibaren duphaston kullanıyorum günde 2. Kan sulandırıcı kullanıyorum . Dr doğuma kadar kullanacaksın dedi duphastonu . Etkili bir ilaç olduğunu dusunuyorum aksatmadan kullan Dr demisse
mavisimm Melismetinkaya Ben 12. haftama kadar kullanmistim canim. Sonra biraktirdi doktor.Yan etki yasamadim bebegimde gayet saglikli sukur
Gul32 Melismetinkaya Düşük riskin var demişti. Kanama yoktu ama ikiz gebelik oldugu icin onlem amacli
Melismetinkaya sareninannesi_ cok sukur canim bunu duyduduma sevindim ins hayirlisiyla kucagimiza almak nasip olur
blueberyy00 sareninannesi_ ben 5+1 deyim bugün kanamam oldu ama doktor rahme yerleşmediği için progestanin faydası olmaz dedi vermedi bana ilk gebeligimde de 4 haftalıkken sancım var diye önlem için vermislerdi
Melismetinkaya hkurt suan bende biraz lekelenme yapti ama o ilac onu icmeden once yoktu boyle bi durum. İlacla ilgili olabilir mi
Nasippp hkurt canım banada öğrenir öğrenmez. Verdi daha önce kayıplarım olduğu İÇİN etkili bir ilaç dimi progestandan iyi dedi doktor
Melismetinkaya mavisimm canim kullanmaya baslayinca bende cok hafif lekelenme basladi daha once yoktu boyle bir durum. Sende de oldu mu
hkurt Melismetinkaya yok ilaç aksine kanamayı kontrol ediyor. Dr kontrolünde iyice sor ilaca bağlı değil. Ağır kaldırma ayakta durma. Dinlen bol bol