40+6 da perşembe sabahı saat 4.30 da sancıyla uyandm sancılar 10 dk da bir geliyrdu kahverengi bir leke gelmşti bugüne kadar hiçbir dogum belirtim yoktu bebiş kanala inmemişti hastaneye gttk sancılarım azaldı zaten doktor o gün dogumu başlatacaktı suni sancı verdiler 3 saat filan bekledik sancılarım sıklaşmıştı ama hiç açılma gelişme olmadı doktorum daha beklemenin bişey değiştrmeyecgni ama bebgmn kalp atışlarının iyi oldgunu istrsem bekleyeblecegmi söyledi bnde artk bklemk istemedim ve sezeryana alındım spinal oldum vucuduna kordon dolaşmış gelememiş minik oğlum hatta son anda kakasınıda yapmş iyiki daha fazla beklememişim çok şükür 28 mayıs saat 13.23 te sağ salim kavuştum bal oğluma 😍 Allah hepinize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin 🥰🥰🥰