Kızlar öncelikle bende 30. Haftada gebelik kolestazı başladı. 2 ay çok zor şeyler yaşadım burada da paylaşmış soru sormuştum sağolsun bazı anneler tavsiye verdi tek çözümü doğumdu her gece o tatlı uykudan kaşıntıyla uyanıyordum 😓 gece gündüz ağlıyodum her yerim yanıyodu sızlıyodu soğuk su bir nebze rahatlatıyodu beni sonra tekrar aynı doğurmak istiyodum artık her yerim yara olmuştu😏 29 mayıs akşamı duşta suyumun geldiğini fark ettim apar topar hastaneye gittik muayene oldum açılmama baktılar hiç bir şey yoktu sancımda gelmemişti ama kaşıntı hâlâ devam. Kan verdim evime döndüm bu arada kızlar ben Ankara üniversitesi tıp fakültesi hastanesine gidiyodum ertesi gün sonuçlar için gittiğimde yatış verdiler ama ne yatış ilgi sıfır beni dinlemiyolardı bile sinirlendim taburcu oldum. İnstagramda takip ettiğim bekarkende muayene olduğum Aslıhan Yazıcıoğlunu aradım durumumu anlattım 1 saat sonra çalıştığı hastaneye gittim kolestazın bebekte risk oluşturduğunu söyledi hemen doğuma alındım. Eşime sarıldım öptüm. Birde demişimki ben seni arıcam çıkınca ebeyle eşim çok gülmüştü 😂Geldi büyük an ben çok korkuyodum kızlar masaya oturdum Spinal sezeryan oldum iğne acıtmıyor ama ben panik yaptım çırpınmak istedim ama bi baktım uyumuşum. Uyandığımda bebeğim ağlıyodu defalarca şükrettim herkese dua ettim Allahım inşallah bebek sahibi olmak isteyenlerede nasip eder. Oğlumu giydirdiler yanağıma koydular ağlamadı sustu o an şok oldum Allahım benim mi bu bebek çok tatlıydı minik kuşum🐣şimdi ikimizde iyiyiz biraz dikişlerim acıyor ama herşeyin ilacı zaman ve sabır kızlar inşallah bütün hamişler sağlıkla kavuşur bebeklerine😘❤️