dlkgndgn10 Canan1987 aşımı dün oldum. 20+2 de. 24 haftalık olduğunda tekrar geleceksin dediler. Bir doz daha olacakmış.
Canan1987 Mervenur_kcbs Mervenur_kcbs Mervenur_kcbs teşekkürler 🙏 işallah bizde olmaz öyle bir sıkıntı geçmiş olsun sanada
Bahriye06 Sera34 maşaallah erkenden belli etmiş ben hiç sormadım doktor tahmin eder yanılma olur diye 16+6 da özelde öğrendim oğlum olacağını nasipse 🤲
Canan1987 Detaylı ultrasyonu yaptıran varmı ben 1 Temmuz da yaptıracam çok korkuyorum işallah bi sıkıntı yaşamayız
AysSer Canan1987 Ben yaptırdım korkulacak bir şey yok ki 🤷♀️ normal ultrasondan biraz daha uzun sürüyor sadece. İnşaAllah sağlıklı kucağına alırsın 😌
Canan1987 Kızlar benim dünden beri kasığıma bıçak saplanır gibi agrı giriyor ani harekete bide ayağa kalkarken otururken sizdede oluyormu 18+4 haftalık olduk
Dnzmom 28 ekim tahmini Doğum tarihi,erkek bekliyoruz.Dün tetenoz aşısı oldum(20+2) de,bir ay sonra da 2.yi olcam.