2subat Kızlar 7 haftalık hamileyim bu 4. Bebeğim 3 tanesini kaybettim bunda doktor önlem amaçlı oksapar ve bi kaç ilaç daha verdi ama ben progestanı diğerlerinde çok kullandım şimdi kullanmak istemiyorum sizce ne yapmalıyım
CananAkdag 2subat Neden progestanın ne zararını gördün ki önemli bi ilaaç sen bilirsin istersen kullanma denilecek bir konu değil doktorun verdiyse kullanmalısın yani