Masal20201995 inan o günleri unutuyorsun. Ben hiç geçmeyecek sanmıştım. Şampuanımın kokusundan. Yumuşatıcıya, kocamdan çok afedersin kendi çişim bile kokuyordu. Öğürmekten karnım ağrıyordu. Açlıktan güçsüz kalmıştım. Kötüsü hemen unutuluyor. Bulantı ilaçları bir gün fayda ediyordu. 2 gün etkisi geçiyordu. Ama allahtan su içebiliyordum ben. İçim yanıyordu sanki. O nedenle serum vermeişti doktor. İçebiliyorsan bol bol su iç. Şu dönem senin depoların benek için yeterli