Ay canım hiç üzülme, bende aynen senin gibi hissediyordum. Şuan 17+4’üm hala kilo vermeye devam ediyorum ve öyle az yiyor da değilim ama normal diyor doktorum. O yüzden hiç üzülme. 15-16. haftana geldiğinde doktorun bebeğinin kilosunu söyler sana internetten araştırırsın, benim bebeğim normalden çok yüksek kilo olarak çok şaşırmıştım mesela o zaman