Mugesen2303 biz de var kan uyuşmazlığı, ilk bebeğim sarılık oldu ama göğüs ucum olmadığı için biraz zor tuttu memeyi o yüzden oldu ve kısa sürede emzirmeyle geçti, korkmayın bence, zaten kan uyuşmazlığı ilk bebeği etkilemiyor, ikinci bebeğe zararı olmasın diye de ilk doğumdan sonra bebeğin kanına bakılıp annenin kanını almamışsa iğne yapılıyor